، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

ستاره نابغه کوچولو

جنسیت دختر

امروز: 21 اسفند 91 آنروزها : 21 اسفند 88 - هفته 13 بارداری هستم و نازنین من تو  وجودم رشد می کنه و من در تب و تاب که خدا به ما چی هدیه داده . نمی تونم دروغ بگم خیلییییییییییییییی دلم دختر می خواد و ... بعد از سونوی تعیین جنسیت : صدای بی احساس دکتر الماسیان : دختر خداوندا ! خداوندا! خداوندا! بخاطر بهترین هدیه زندگیم ممنون . ممنون بارها و بارها ممنون و الان 3 سال از اون روز قشنگ می گذره و من هنوز سرمست وجود تو هستم نازنین ترینم .
21 اسفند 1391

بهاریه

دستهایم آنقدر بزرگ نیست که چرخ دنیا را به کامت بچرخانم اما یکی هست که بر همه چیز تواناست. کودکم تورا با تمام خوبیهایت به او می سپارم. بوی عید میاد . بوی بهار . بوی نوروز و بوی همه خاطرات خوب بهاری. همیشه عاشق فصل بهارم . دخترکم در آستانه فصل نو همه خوبیها رو برات آرزو می کنم . نازنینم سومین بهار بودن با توست و امسال اولین سالی هست که تو خواب نیستی . هر دو سال قبل رو من و بابایی پیشت دراز کشیده بودیم و دستای کوچیکت تو دستمون بود و تحویل سال تو خواب بودی.  دلم می خواد امسال با همکاری خودت یه سفره ویژه هفت سین بندازم و بابایی از الان برات 2 تا ماهی گلی خریده و مطمئنم سبزه کردن سبزه برات خیلی هیجان انگیزه. 
12 اسفند 1391

30 ماهگی

4 اسفند 91 عزیزترینم امروز 30 ماهه شدی یعنی 2 سال و نیم. چقدر زود می گذرن و من ... دیروز داشتم ناخن انگشتای پا و دستت رو می گرفتم و تک تک سرانگشتاتو می بوسیدم . مگه چقدر دیگه بهم اجازه می دی که کاراتو بکنم .چند سال دیگه که مثل همین 30 ماه اینقدر زود می گذرن که من حتی در حسرت ثبتشون می مونم اینقدر مستقل شدی که قطعا اینروزها برام خیلی خاطره انگیزن. ولی همیشه و همیشه یادت باشه که مامی و بابا چقدر عاشقانه و بدون هیچ انتظاری دوستت دارن. از دیروز پروژه از پوشک گرفتن رو شروع کردیم . شروعش که خیلی خوب بوده و راضی کننده امیدوارم که بقیه اش هم به راحتی بگذره  ستاره قشنگم ! نابغه کوچولوی من ! دوست دارم. اینم عکس ستاره و اطلس کوچولو ...
5 اسفند 1391
1